رفتنت ویرانم کرد...













゚*✿عاشقانه هایی برای تو✿*゚

حســـ بودنتـــ قشنگـــ ترینـــ حســ دنیاستـــ عشقـــ منـــ

مات شدم

از رفتت!

هیچ میز شطرنجی هم در کار نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست!



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت7:53---15 اسفند 1393

توهدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آوازباشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . . .

 

پاسخ:ممنون از نوشته ی قشنگتون



حسین
ساعت7:47---15 اسفند 1393

وبلاگت خیلی قشنگ شده خوبه واقعا ممنون


پاسخ:متشکرم



منتظرالمهدی
ساعت17:47---30 بهمن 1393

عزیزم!!!

عروسکت را زیاد درآغوش نگیر

گاه گاهی خانه ی شنی که می سازی

خودت خراب کن

  عزیزم!!!

گاهی با هم بازی زیبایت قهر کن

و زیاد به گریه ی او اهمیت نده

عادت کن ، بیاموز

برگ های گل گلدانت را زیاد لمس نکن،

ممکن است به آن عادت کنی ، تو خزان

را تجربه نکرده ای

کمی بترس- بلندیها را تجربه کن

و پایین آمدن با سرسره را تجربه کن

و از همه مهمتر الاکلنگ را

چون زندگی تورا برای بازی دادن!!!!

سریع بزرگ می کند .!!!!


پاسخ:اره زود بزرگ میکنه... ممنون از نوشته ی زیباتون...



داداش مهدی
ساعت16:01---30 بهمن 1393

اجیییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییی
وبت خیلی عالی بود سوگولی
خیییییییییییییییلی دوست دارم


پاسخ:قربونت داداشم مرسی که میای موفق باشی...



داداش مهدی
ساعت15:36---30 بهمن 1393

عالی بود اجی جونم وبت خیلی قشنگ بود

 

پاسخ: فدای داداش گلم ممنون که اومدی نظر دادی عزیزم نظر لطفته



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:,سـاعت 12:46 نويسنده ゚*✿ فاطمه و مهدی✿*゚| |